Mutlulugum Valla aynı dert bende de var. Bi ara kayra kesinleştirmiştim eşim çok istiyor diye, sonra vazgeçtim. Seçemiyorum. Yağız efe güzel 👋🏽💋
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Tqbaa oğlumun ismi yagiz efe olacak. Esimle evlenmeden once oglumuz olursa bu ismi koycaz demistik😍