Kızlar 15+3 haftalık gebeyim bazen karnımda sanki böyle gaz dolaşır gibi hissediyorum elim bütün karnımda geziyo acaba hareket mi etti diye 🙈 ne zaman kendini hissettiricek annesine benim kuzum 🙈 birde doktor kıza benziyo dedi ama yinede söylemek için erken dedii 1 ay sonraya verdi muayeney bebiş şükür sağlıklı bir ay sonra öğreniriz dedi değişir mi acaba 🙈🙄