Melek_29A İnşallah hakkımızda hayırlısı canım. Benim ki kız 🥰 ikinci kızım geliyo.insallqh normal doğumdu bugün doktorum umutsuz konustu 2 aydır makat geliş bir türlü dönmüyor bebek artık yeride daraldi zor dedi sezeryan günü vercek 4 hafta sonra 🤦 hayırlısı bakalım sizin cinsiyet neydi