poncikveannesii Ayaz_Kuzum bu gece aklımdan geçti niye kar yağmıyor diye zaten yaşadığm şehrde yağsada bir gece bile tutmuyor yeri🤦🏻♀️
Sibel_l3 Ayaz_Kuzum çok severim ama oldugum şehire yağmıyor anca yayla tarafına çıkmak lazim uzak öylede 😂
aysenurkp Çok özledim❤❤ Hamileliğin basinda(yaz ayiydi) rüyamda lapa lapa kar yağarken hastaneye doğuma gittiğimi gördüm.. Ah fotoğrafı görünce o gün gelse diye heyecanlandim💃🙏