1 haftalık bebeğim var doğduğundan beri güzel emiyordu ama 3 gündür sol memeyi almıyor sütü sağdım verdim içiyor sütte problem yok ucu biraz yara olduğu için mi almıyor desem diğerinin ucu da yara onu alıyor başına gelen var mı acaba ne yapmam lazım ?