Meriiiiiiiiiiii Merhabalar bir sorum olacak gebelik döneminde tansiyon ilacı kullanan anneler var mı acaba
Ayaz_Aybars_mom Meriiiiiiiiiiii korkarak soluyorum iki gündür 14 den assa dusmuyo doktorum limonlu su ve magnezyum ilacini arttırdı sonumuz hayrolsun 27. Haftama giriyorum yarın ama erken doğumdan çok korkuyorum yavrum daha 1 kilocuk 😑
alparslanin_annesi Var sanırım bide bu tansiyon hastalarına daha çok vitamin hapı veriyorlar diye biliyorum benim arkadaşın durumu da öyle çünkü
MeyraRana Faddoli23 banada alfamet başlattı ayriyeten erken doğum riski çıktı 22.ci haftamda belli olck tansiyon işini ertelemeyin sizlere tavsiyem.
Faddoli23 Ayaz_Aybars_mom hiç korkma ilaçlarını al panik herşeyin sebebi nezaman uzulsem sinirlensem nabzım artsa tansiyon firliyo
Ayaz_Aybars_mom Faddoli23 daha önce hiç böle bişey yoktu gayet iyi ilerliyodu herşey takı 3 gün önce kardeşim covid olmuş daha 11 yaşında onu ogrendim acaba üzüntüden mi oldu anlamadim