bukusum Kizlar cok afedersiniz de birsey merak ediyorum 11 haftaligim kabizlk sorunu yasiyorum. Tuvalette kendimi zorlamaktan korkuyorum tehlikelimi. Yoksa rahat mi olmaliyim. Ikinirken korkuyorum acikcasi
Candan_35 bukusum İkinma kuzum doktoruna soyle magnezyum falan verirse rahatlarsin bana oyle yapti doktor canim.
Candan_35 bukusum Tam hatirlamiyorum ama verilir diye dusunuyom folik asiti 3 aydan sonra kesip demir hapi vermisti o beni cok kabiz yapmışti sonra magnezyum verdi normale dönmüştüm bi danis istersen doktora belki baska bi ilaci vardir canim.