Anneler gazlı bir bebeğim var işkence çeksin istemiyorum emzirme sonrası gazını çıkartıyorum ama hâlâ kıvranıyor 15 günlük bugün doktora gösterdim ikinci hafta oluşuyor gaz artık normal dedi önerebileceginiz gaz damlası varmı rahatlatabilecek fiyatıyla yazarsanız sevinirim..