Teoolya Son adet tarihim 19 ekim, 20 kasımda bhcg 176, 22 kasımda 280 çıktı. Doktor kimyasal gebelik ya da dış gebelik diyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? İllaki 2 kat mı artış lazım..
Ciceekanne Teoolya sağlıklı gebelikte hep 2 kat artış olmalı diye duydum ama bence doktorunuzunda dediği gibi de olsaydı başta bu kadar yükseleceğini sanmıyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah canınızı sıkmayın.
Gul2808 Teoolya bnm değerim de düzenli artmadi başta keseyi görene kadar baktırdım keseyi de zar zor gördük düşer dediler ama Allah a şükür ki hiç bir sorun yaşamadım onca kötü soylemlere ragmen 28+2 olduk oğlumla 🤲 bol bol dinlen kendine iyi bak ne gelirse Allah tan dilinden duanı eksik etme ❤️
CS0932 Teoolya 2 kere kimyasal gebelik geçirdim. 2-3 ölçümde 2 kat olmasa da artış olup sonra bianda değer düşüyor
Asli0611 Benimde sağlıklı ilerlemedi 6. Haftadayken beta değerim 311-420-589-772-1063 diye gitti 2 günde bir olan test sonuclarım bu en son küçük bi kese oluşunca daha kan almadılar ama hala gelişim çok yavaş ilerliyor boş gebelik olma ihtimali beni çok korkutuyor inşallah öyle değildir ptesi görebiliriz dedi doktorum çok umutluyum bakalım kısmetse inş. Üzülme yanlız değilsin yavaşta olsa yükseliş gösteriyor sağlıklı da olabilir dedi gidişat bebeği görsek rahatlayacağız
Teoolya Asli0611 keşke benim doktorumda böyle ümit verse. 4 gün kan tahliline ara verdi. Yarın tekrar vereceğim ona göre yol çizecekmiş
Teoolya Asli0611 aslı hanımcım durumunuzu banada bildirin olur mu? Ben dün kan verdim 450 çıktı. Doktor yine takip dedi.
Asli0611 Teoolya olur tabi ptesi çıkacak olan herhangi bi sonuctan sonra kafa kalırsa bilgilendiririm