Emfask25 hamilelikte daha zor oluyor inanki ama doğumdan sonra çok sorun olmuyor ıkınmadan kaynaklı ve sancı çekerken ben devlette doğurdum hiç yataktan kalkmama bile izin vermediler haliyle bel ağrılarım da o yüzden oldu ama doğumdan sonra rahatlıyorsun çok ağrın olmuyor hamilelikte daha zor valla bel ağrıları