aryasmommy Kızlar merhaba; Bimin bezi için çok iyi diyorlar.Sızdırma yapmıyormuş kullanıp memnun olanlar yazabilir mi?
Sabriyee aryasmommy Ben henüz kullanmadm ama dediğiniz gibi övdükleri için bende aldım 1 ay sonra nasipse deneyeceğim inşallah
sumeyraballl aryasmommy çoğu kişi şimdi onu kullanıyor bugün bir kaç kişinin ellerinde gördüm insan tereddüt etmiyor değil yengemn elinde 25 tane kalmş onu verdi onu denicm ekstra da sleppy aldm nolur nolmz diye
Dilekcnkn aryasmommy Ben oğlum 1,5 2 yaşındayken falan almıştım bebeklik dönemi olarak bilemiyorum ama kötü bir bez değil 😊
Seda_krmnli42 aryasmommy ben oğluma bimin bezini kullandım 3 yaşına kadar hiç sızdırma dahi yapmadı çok memnun kaldım. Simdi tekrar hamileyim yine bimin bezini kullanıcam gerçekten güzel.
bayangulucuk35 aryasmommy tavsıye ederim ben molfıxs kullanıyodum baya pahaladı die bimin bezine gectim bi deneyim dedım ama çok memnun kaldım aynı zamanda şu cok övülen slpeyıde kullandım 5 para etmez hep sızdırdı sık sık degıstırmeme rağmen. Bimin bezi bence cok iyi sızdırması yok pişik yapmıyor tavsıye ederım.
Htcnaz Emin olun çok rahat edersinşz hemde pudra kokulu ben ilk kızımda da bimin bezini kullandım şimdiki bebeğimde de bimin bezini kullanıcam hem ekonomik hem güzel malum herşey günden güne ateş pahalısı