Kızlar devlete ağrı sancı oldumu bakmıyorlarmı illa nişan ve su gelmesini mi bekliyor ağrım sancım var ilk başlarda hafif ağrılardı iki gündür hem belimde hem kasıklarım da cok ağrı oluyor gece bile uyuyamıyorum evin içinde yürüyorum ona ragmen pek geçmiyor ara ara bu ağrılar giriyor acile gitim de ilgilenmediler nişan gelsin su gelsin öyle gel diyorlar bilgisi olan banada Bilgi verebilirmi ilk gebeligim üstelik erken Doğum riskim vardı şükür 37 haftayı gördüm ama neden böyle ilgilenmiyorlar anlamış degilim illa nişan su gelince mi gidilcek hasteneye devlete daha önce dogum yapanlar banada Bilgi verirmi yakınımda başka hastenede yok gidemedim