Kızlarr merhaba iyi akşamlar 🥰 kızım 4. Aya girmek üzereyiz. 4 ay sendromu diye bişey duydum sizce öyle bir sendrom var mı ? Benim kızım sürekli ağlıyor bazen memeyi bile reddetiyor ağlama krizleri oluyor arada 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ Siz böyle bişey ile karşılaştınız mı ?