Kızlar merhaba ben 22 haftalık hamileyim de bugün kontrole gittim bana herşeyin mükkemeli olduğunu söyledi ama suyun fazla dedi ilk gebeliğim perinatolojiye gitmemi söyledi oda özelde yapılıyormuş 1000 tl gidiyormuş durumumuz yetmiyor ona sizce napmam lazim adanada yaşıyorum şehir hastanesi aşkın tüfekçi falan hepsi randevusu dolu benim 2 haftam var sizce napmam lazım böyle geçirenler ne yaptı diyete falan mı girdi bana bilgi verir misiniz ilk gebeliğim çok korkuyorum yardımcı olur musunuz 😔