Kizlar 26+0 ikiz gebeyim. Erken dogum ihtimalim var. Bugun bebeklerden biri bir yerde toplandı. Orasi bombeli oldu bi tepe oluştu. Karnim o tarafa dogru yamuk duruyordu. Bu boyle bir uc dort dakika kadar sürdü sonra duzeldi.ben biraz tedirgin oldum. Bu haftalarda boyle olmasi normal mi? Siz de yasadiniz mi? Neden boyle oldu fikriniz var mi?