Arkadaşlar merhaba 23 gün önce sezeryan oldum. Daha önceden hiç ter kokusu şikayetim yoktu olsa da asla koku olmazdı. Doğumdan sonra ter kokusu ve afedersiniz kanamanın kokusu artık acayip rahatsız ediyor. İğrenç bi koku war kendimden tiksindim resmen. Sürekli duş almama rağmen pas gibi kokuyor. Bu durumu yaşayan war mı acaba