Esrabozkurtt Kızlar çok şiddetli bel ağrım var 22+2 haftalığım belime Farmasinin biberli balsamını veya kekik yağı sürsem mi siz nasıl geçiriyorsunuz bel ağrınızı
Elif1608 Esrabozkurtt hiçbişey sürülmez diye biliyorum, belde yumuşama olur buda bebeğe zarar verir 😕
Tazeanne-35 Hamileliğim ilk hamileliğim prensesler gibiydi ama şimdi hamile olduğumdan beri bel ağrısı pelvik kemik ağrısı burun tıkanıklığı hepsini yaşıyorum asla da geçmiyo 22+4 günlüğüz ilaçda kullanamayınca geçmiyo 😕
kuzeymomss 15 haftalık benimde şuan dayanılmaz bel ağrım var ve doktorum birşey sürmemi tavsiye etmedi inşallah geçer 🙏