Ahirzaman bizim ailede genetil yüksek şeker hastalığı var. geneşde 40 dan sonra çıkıyor. Geçen hafta şeker yüklememde çıktı bende de.. diyabetik diyete başladık. Bebişin durumu gayet iyi. Bundan sonra dikkatli olmak gerekiyor. Çok ciddi sorunlara yyol açabiliyor maalesef. Beslenmeye biraz dikkat sadece 😊