Ozlem2904 Beybiik benim 20.haftanin ortasinda baslamisti sanirim 22 23gibide disari pirtladi. Cok agriyodu
Mrvsmt2502 Beybiik evet hissediyorum geriliyor acıypr gibi içi sızlıyor gibi bazen gece uyandırıyor bile
Hanifebolat34 Evet acıması normal daha da büyüdükçe dümdüz olabiliyor içinden asıldığını bebeğin görülüyor bile🤭
Beybiik Ozlem2904 benimkide 21 de dışarı doğru çıktı dönerken çok acıyor baya bı korktum ama normal diyince herkes bı rahatladım