Cotanakk Merhaba 6 aylık gebeyim canım aylardır kokoreç çekiyor yemedim sakatat tavsiye edilmediği için ama yine de aklımdan çıkartamadım 😅🤭 var mı aramızda hamileyken kokoreç yedim bir şeycikler olmadı diyen biri 🥲
Papatya-Kokusu Cotanakk eşim yerken azıcık yedim dokunuyor diye yiyemiyorum ama midye yedim valla yalan yok
2melekannesii___ Cotanakk Neden hamileyken k……. yazdin ya 😂😂😂 Aklima neler geldi 🤣🤣🤣 Ben hic yemedim onu görünce tuaf oluyorum tadi guzelmi acaba
HasiminAnnesi Cotanakk kokorecte yedim cigerde yedim hicbisey olmadı hatta ne canım isterse yedim bebeğim iki hafta ileri gidiyo 😊
Cotanakk Papatya-Kokusu ay midye de istiyorum ama ona cesaret edemem sanırım midyeden bir şey olmadıysa kokoreçten hiç olmaz herhalde :(
Papatya-Kokusu Cotanakk Yani aslında bu tarz şeyleri pek tüketmemek lazım ama arada yendiğinde de sorun olmaz diye düşünüyorum 😂 gerçi yememek en iyisi ama dün kaan kocatepe canlı yayındayken kokoreçle ilgili bir soru gelmişti kesinlikle yemeyin tarzı birşey söylemedi bence azıcık çeyrek yenebilir
Cotanakk 2melekannesii___ hahaha ya burda yiyeceklerin adlarını yazmıyorlar ya canı çeken olur vs diye galiba ben de o yüzden böyle yazdım 😂 denemeyeler genelde tadına çok önyargılı bakıyorlar ama iyi yapan bir yerde yenirse bence çok lezzetli 🤤
Papatya-Kokusu 2melekannesii___ midyenin kendisi pekte sağlıklı birşey değil ya ondan diyor sanırım cAnım 😊
Meryemtolga 2melekannesii___ Agir metal içerdiği ve HepatitA riski yuzunden tuketilmemeliymis cok severim doktoruma sordum yeme dedi nette de ayni sekilde yaziyor. Bebege zararliy
Anestezi07 2melekannesii___ Midye ağır metal içeriyor ve doktorların en kesin yemeyin dediği tek şey onu duydum ben. Zaten şu anda bişey yapmaz bebeğinize hepatit a açısından doğduğunda anlarsınız
Dennz Cotanakk canım ben kokoreç midye ciğer kelle paça hepsini de tüketiyorum sürekli olmasa da yiyorum yani 😄
herhangibirkullanici Cotanakk sadece kokoreç olsa ben diğer bütün sakatatları da yedim 🤣🤣🤣 şu an ikinciye hamileyim yine canım çekse yine yerim
erdem_agah Cotanakk ben yedim sanırım. Ayrica sakatat da yedim yani 😁 bence bunlar hep söylenti. Gerçek değil.