yigitaslaninannesi_ Hanımlar selam 👋 Yavaş yavaş alışverişe başladım sizce nuna ana kucağı almalımıyım ve ya başka markalarda olur daha önce kullanan alan tavsiye rden olursa memnun olurum ☺️🙏
DuyguCenkDefne yigitaslaninannesi_ ben nuna aldım e bebekten. Alırken orada çalışan arkadaşla da görüştüm kendim de araştırmıştım benim için kullanım aralığı onemliydi çünkü hiç biri öyle çok ucuz değil bu yüzden para vermisken 6 aydan uzun kullanmak istedim ve nuna aldım. Diğerleri en fazla 6 ay kullanım saglanabiliyirdu ve bebek iri ise bu daha da az oluyor. Ben ve eşim minyonuz ama bebiş maşallah 3500 dü 10 gün önce ve yarın doğumum var :)
yigitaslaninannesi_ DuyguCenkDefne Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏 Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşalllah memnun kalırsınız ☺️