Sevdayilmaz Arkadaşlar doktor klomen verdi 2 kutu gunde 3 defa alicam adet olunca mesajda yaz dedi ama igne falan vermedi veya gel demedi ignesiz mi kullancam acaba kullananlar nasil bi yol izledi doktora igne ıstedigimi soylemelimiyim
cakirmom Sevdayilmaz klomen bitikten sonra tekrar kontrole çağırıp yumurta büyümüşse iğne veriyor ama bazı doktorlar iğnesiz çatlamasını. İstiyorlar