Kizlar normalde ben bugün sabah 7 buçukta sezeryan a girecektim gece 1de suyum geldi sancim başladı lekem geldi hastaneye gittik hemen normal doğuma aldılar beni doktor bana boyun kısa normal doğum yapamazsın demişti ama ben çok şükür 2de doğuma girdim 3 55′te bebeğimi kucagima aldım. Ama sezeryan olacağım için çok aşırı stres yapmıştım galiba onu anladı bebişim annesini üzmedi normal yoldan geldi Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻😍