Esmapnp Kizlar 37+ 3 gunluk hamileyim, onumuzdeki pazartesi sezeryanla bebegime kavuscam. Az once engel olamadigim bi sekilde sicak sivi gitti benden acaba suyummu geldi? Hic bi sekilde sancim yok..
MerveAkbs Suyun gelmiş olma ihtimali yüksek bence doktoruna muayene olmalısın bişey yapmalısın minik geliyor olabilir 😊