Belli bi haftaya kadar zaten popo aşağı duruyor. Belli haftadan sonra baş aşağı dönmüş oluyor. Yani önce ki muayenede ters olması çok normal. Ama ilerleyen haftalarda tekrar pozisyon değiştirmesini hiç duymadım. Olmaz gibime geliyo. Yine de üstte kalsın yaşayan biri varsa yazsın🥰🥰 sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻