alparslanin_annesi Hepsi buradadan slepy ıslak mendili spariş vericem stok amaçlı 12 li mi yoksa 24 lümü alayım 24 lü alırsam fazla mı olur sonra kötü olma kuruma durumu mu olur ne diyorsunuz keza doğumuna da 5 ay var onu da belirteyim
Sevsin04 alparslanin_annesi valla ben aldım 24 lü yorum yapsamda işine yaramaz çünkü benimde daha beş ayım var doğuma😅😅
Merinosunannesii alparslanin_annesi kuruma gibi bir problem olmaz da yenidoğan için mi yenidoğan olmasına dikkat et 24 paket alabilirsin daha uygun olur
Mevaninannesiii alparslanin_annesi canm zaten ikincisi 1 lira. 24 paket oluyor açmayınca hiçbir problem olmuyor
mavibahar alparslanin_annesi 40 adet var bende. Bi sıkıntı olmuyor kurumuyor. Yanlız mavi olandan al. Kokusuz ve sarı ya göre daha iyi.
alparslanin_annesi Biri de çıkıp yorum yapsaydı iyiydi sepete ekledim yorum bekliyorum onaylamak için 😂😂😂
alparslanin_annesi Sevsin04 ahahah kader arkadaşı biride çıkar derki 12 yeter fazlası daha sonra bozulur veyahut alabilirsen 48 tane al birsey olmaz die yok anam biri de çıkıp bir yorum yapmadı 😂😂😂
EsengulC alparslanin_annesi niye bozulsun ki ben de aldım kolsiinde duruyor petek yanı falan olmasın yeter hiç bşey olmaz
alparslanin_annesi Merinosunannesii evet yeni doğacak için ama orda yeni doğan yazıyormu hiç bakmadım 😅
Merinosunannesii alparslanin_annesi hangisini alacAksın sleepy bak ben uni baby yenidoğan sarı paket kullanıyorum çok memnunum onu da bi düşün istersen
alparslanin_annesi Merinosunannesii oda iyi yani pek fikir sahibi değilim normalde yaşayarak veyahut tecrübe duyarak vs. İle öğreniyorum daha 😅