Kızlar iyi akşamlar. Ben bir şey merak ediyorum postlarda görüyorum. Bazı kişiler kan pıhtılaşması olduğunu yazıyor bana böyle bir test hiç yapılmadı. Covid geçirdiğimde bakıldı ona rağmen pıhtılaşma yoktu. Şimdi biontec aşı sonrası böyle bir sorun oluyor mu bakılması gerekiyor mu bilgisi olan yazarsa sevinirim ☺️