33+0 haftalık hamileyim dün geceden beri adet sancısı gibi sancım oluyo gece hafiflemisti smdi tekrar başladı hafif belimde ağri var kanamam yk suyumda gelmedi bebeğin hareketlerini hissediyorum hastaneye gidip gitmemek konusunda kararsızım bilgisi olan var mı