Hamilebirannee Kızlar 20. Haftam bitiyor yalnız az önce bebeğim tam rahmimin üstünde göbeğimin aşağısında tekmeledi bu normal mi çok korkuyorum
Gkces09 Hamilebirannee benim bebeğimde sürekli alt tarafı tekmeliyor genelde kız çocukları aşağıya doğru tekme atar derler ama ne kadar doğru bilmiyorum
blueberyy00 Hamilebirannee korkma korkma da nerde oluyordu normalde yada nerde olması gerekiyor ki bende 20+3 deyim bebeğim bazen göbeğime bazen biraz altına bazen kasığımda atıyor tekmesini haraketini normal bence bu
Nzr06 Hamilebirannee 27 haftalığız biz kızımla benimde öyle canım halen kasıklarımda tekme atıyor bazen sürekli pozisyon değiştirdiklerinden hareketleri normal göbeğimde midemde bile vuruo bazen gayet normal şuan siizin bence yavaş yavaş yukarıya çıkıcaklar 😌
Seymanurrr06 Hamilebirannee benim de öyleydi baya alttan vuruyordu ve çocuğumun altta olduğunu ama rahim ağzı uzunluğum normal olduğu için sıkıntı olmadığını söylemişti doktorum 🤗
987123 Gkces09 yok kızı erkeği yok benim oğlan sürekli aşağıda hep altları tekmeliyor 19 haftalık gebeyim bende