Emel_Sezgin Burcubayram biz 38+1 haftalığız 00:00 itibaren 38+2 olucaz. Ve bir türlü gelmiyor. Bazen ağrılarım oluyor hatta şuan hastanedeyim yüksek tansiyon yüzünden. Açılmam 1cm miş