nuhunannesi42 Merhaba arkadaşlar 10+1 günlük. Hamileyim şükür şimdilik hiç bir sıkıntım yok elhamdülillah dün Konya’dan sirnaga geldik 13 saat yol çektim bugünde temizlik yaptım koltuktalari itledim falan belim çok kötü ağrıyor normalmi kötü bişey yoktur dimi 🥺
Betfer nuhunannesi42 yollar bende düşük tehlikesi ve erken doğum riski yapmıştı. İnşallah sizde bişey olmaz
nuhunannesi42 Betfer doktoruma sormuştum 13 saat yol gidince bı sıkıntı olurmu diye hiç bir sorun olmaz demişti hiç öyle kanamam karın ağrım vs bişey yok sadece bel ağrım var oda arabada biraz yatarken otururken sıkıntı çektim ondan olabilirmi