Aylinnnnnnn Zohraa98 ben kuruma cizgisi olduğunu düşünmüyorum testi tekrarla bence rabbim gönlüne göre versin insllh
987123 Baya hamile gibi duruyorsunuz, ay ben olsam koşa koşa kan vermiştim bile yapmayın gidin baktırın 1 saate elinizde olur çıkarsa sabah doktora da gidersiniz bakarlar hayrlısı olsun hakkınız da
Zohraa98 987123 inwallah oyledir canm ama 3 yilda cok kan vermiwliyim oldu hep negatif o yuzden gitmiyorum🥺
emrbalayse Zohraa98 bence kuruma çizgisi değil. Allah gönlüne göre versin. Kan verirseniz daha iyi olur
zeymoms Zohraa98 canım bence hamilesin inşallah öyledir. Yarın sabah ilk idrarla daha kaliteli bir testle dene bakalım bizi de bilgilendir. İnş bebiş vardır benim yaptığım ilk testte böyleydi
zeymoms Zohraa98 benim daha adetime 5 gün vardı ama sizin 10 gün geçmeye silik çıkıyorsa geç döllenme olabilir benim geç döllenme değil
Fatma_4224 Zohraa98 maalesef canım hiç gebe kalamadım. Bende yumurta tembelliği var eşimde de morfoloji sperm şekil bozukluğu 😔
zeymoms Zohraa98 hadi yaaaaa yine hayalet çizgi öyle mi 🙁çok ilginç birkaç gün daha adet görmezseniz kan verin bence inşallah güzel haberler alırız sizden
Didikom Zohraa98 canım seni üzmek istemem ama aynı durumu 2 gün önce yaşadım 2 testtimde silik çizgi çıktı çoğu kişide kesin var dedi hatta ama ertesi gün regl oldum maalesef 🙄 kan vermeden emin olma derim yoksa çok hayal kırıklığı oluyor 😞
Zohraa98 Didikom aynen canm bu sabahda yaptim silik bile degil baya belli gibi ama sasirdim neden boyleki
zeymoms Zohraa98 Bu test bu sabah mı çıkan test ama bence bu çok belirgin 😍Ayy hadi inşallah bugun mü kan verseniz acaba