Gul33 mobilya beşiği kendim de kullandım memnun kalmadım çevremde de bir çok kişiden olumsuz şeyler duydum. İçi dar kenarları çocuk döndükçe elini kolunu çarpıp uyanıyo ya da aralarına kolu ayağı giriyo riskli yani bundan korumak için kenarlık koyunca da İçi daha çok daralıyo ve sıcak olup çocuğu bunaltıyor. park beşik daha kullanışlı bence gördüğüm ve duyduğum kadarıyla