İyi akşamlar hanımlar, bir değişiklik olmaz ise bebiş ters olduğu için doğumum sezaryen. Son 14 günüm ve bu zamana kadar hep normal doğuma hazırlamıştım kendimi mental olarak. Şimdi sezaryen beni biraz gerdi ister istemez. Şöyle güzel, minnoş sezaryen hikayeleriniz varsa dinlemeye ihtiyacım var. 🌸 Bir de tecrübeli anneler acaba doğumdan sonra nelere ihtiyacım olacak, neyi kesin unutmamalıyım? Kahve ve rezene çayı eklemeyi düşünüyorum. Bir takım düğmeli pijama bir gecelik bir de normal ikili takım koymuştum ekleme yapmam gerekir mi ? Şimdiden teşekkürler 🥰