Merhaba kizlar,
Yardiminiza ihtiyacim var, suan 14+2 haftalik ikizlere hamileyim, 2 haftadir kahverengi lekelenmem var 2 defa acile hastaneye gittim ve ayriyeden 3 ayri doktora göründüm bebeklerim cok sükür iyi ama akinti hala devam etmekte. Neden geldigini kimse söyleyemedi bol bol yatmami önerdiler ama hala lekelenmeler devam ediyor. Böyle bisey daha önce yasayanlar varmi ve ne kadar sürer lekelenmeler?