Prensannesi14 Göğsümün ucu hiç yok dümdüz bebeğim ememez diye çok korkuyorum göğüs ucu çıkartmak için ne yapabilirim önerebileceğiniz bir şey var mı?
Busra2013 Prensannesi14 aynı sorun bendede var ama doğumdan somra cıkar dıolar emzırırsen cıkar dıolar
Emine1202 Prensannesi14 benim bi göğsüm öyleydi ama hamileliğin ilerleyen zamanlarında çıkmaya başladı benim hiçbir şey kullanmadım
hamisanne_63 Prensannesi14 birşey yapmanıza gerek yok benimki de hiç Yoktu bebek emdikçe çıkıyor zaten 🙃
Nesegazi Siringanin ucunu kesip tirtikli tarafla degil diger tarafla vakumlayip cektir o anda bebegin agzina tep.ama mutlaka iyo bir krem al surekli nemlendir yara olmasin.ben yandim sen yanma.emzirmek büyük bir sorun yaralardan cok cekiyorum 2bucuk aydir