Deletedmom434 Ama kadın doğum doktoruna sorman daha doğru olur o bana bu şekilde ayarladı ilaç dozunu
Hamidekara Zeynep30 gunde 2 kere iciyorum canım yok doktor surekli soruyo başın dönüyor mu halsizlik varmı diye hiçbiri yok sonucta alışkın vucut kansizliga sonucta bu rahatsizlik yillardir var etkilemiyo beni daha da dusmemesi iyi en azindan