asel35ece Benim ilk çocuğum olacak Allah nasip ederse, ben direkt montessori baza yaptırdım. Ufak bi beşik var, beşiği yatak odama koyacağım. Gece ağladığında kalkmak için, ama gündüzleri odasında uyuyacak. Bu şekilde yapabilirsiniz. Bu benim, bana mantıklı gelen düşüncem