Kayaaelif Merhaba kızlar 5 haftalık hamıleyım alt karın kasıgım ara ara agrıyor normal mı acaba ? Yaşayan var mı ?
tospikaskim Kayaaelif evet normal çocuk yerleşiyor çünkü ağrılar oluyor ama çok aşırı olursa doktora git kesin. Kanamalar da gelebilir az olacak şekilde o da yerleşme kanaması