MelekMervertlek Zeynep0806 aynisi bencede var ilk gebeligimde yoktu 2. De çok fazla oluyor 20+1benimde nefesim daralıyor karnım sertlestikce kaşık ağrısına oluyor dr normal dedi
blueberyy00 Zeynep0806 20+5 im bende de oluyor özellikle uzandigimda karnım.kasiliyor taş gibi oluyor ve ister istemez bı ağrı oluyor biraz ovalayıp konuşuyorum felan rahatlıyor sonra
Ygzalp_16 Bende 33 haftaligim uzun zamandır var bendede normal dedi dr sertleşiyor nefesimi kesiyor o an korkuyorum içim bi tuhaf oluyor anlamadım bende neden öyle kızlar çok büzüşür şekilde dururmuş anne karnında ondan mi bilemedim…
Zeynep0806 Ygzalp_16 benim ogluşum olucak allah kısmet ederse ama içerde birşey büzüşüyor gibi tam olarak çok güzel anlatmışsınız 🙏🏻
Ygzalp_16 Zeynep0806 bebek hareketleri nasıl gün içinde sizin acaba bende ondan bazen tedirgin oluyorum bazı günler çok hareketli yerinde durmuyor bazen sesi soluğu çıkmıyor o zamanları çok korkuyorum ya…
Zeynep0806 Ygzalp_16 dün gece çok hareketliydi uyuyamadım bile ama bugün iki kere hissettim bende korkuyorum az hissedince
Ygzalp_16 Zeynep0806 demekki herkez de aynı oluyor tedirgin oluyoruz ister istemez sağ salim alalım inşallah kucagimiza ya tek duam 🙏