mathildaa emzirmeyi öğrendikten sonra vermeyi düşünüyorum meme reddi olmasın diye. Emme sonrası uykuya geçerken verilebilir diye okumuştum, bebek uykuda emziği atarsa tekrar vermemek lazımmış. Ayrıca bebek ağladıkça sırf susması için emzik vermeyeceğim çünkü o şekilde bağımlılık yapıyor bebeklerde bebek emzikle rahatladıkça ona bağlılık geliştiriyor ve bırakması zorlaşıyor. Doğru zamanda doğru şekilde verilirse zararlı değil yararlı olacağını düşünüyorum ☺️