Arkadaşlar merhaba, şuan 2. Gebeliğimin 12. Haftasındayım. İlk gebeliğimde hiç bu şekilde olmamıştım fakat şuan resmen perişanım. Sürekli elim ayağım boşalıyor bayılacak gibi oluyorum, yemek yemesem açlıktan böyle olurken yemek yiyince de üstüne aynı şikayetle birlikte mide bulantısı ekleniyor. Sık ve az beslenmeye gayret ediyorum ama durum değişmedi. Doktor şekerden şüphelendi fakat baktırdığımda şeker hastalığı çıkmadı. Benzer durumu yaşayan var mı, önerileriniz var mı? gerçekten çok zorlanıyorum.