AdenEva ZeynebQuliyeva artık az çok herşeyin zararı var zararsız birşey mi kaldı 😢 ben sürüyorum genelde. İlk başlarda protez kullanıyordum sonradan yaptırmayaya başladım çünkü daha çok kimyasal daha zararlı olur diye. Ama oje sürüyorum
FusunF ZeynebQuliyeva özellikle ayak parmaklarıma sürüyorum ojesiz sevmiyorum ben bitkisel aldım ama ne kadar bitkisel bilmem😂
ezgi2036 ZeynebQuliyeva ben kalici oje bile yaptiriyorum hicbir sorun olmuyor doktorum da sorun yok dedi merak etmeyin bir sey olmaz 👍🏻
987123 İlk defa duyuyorum 3 ü bekliyoruz inanın hiç duymadım ojeyle ilgili en ufak bişe ben hepsinde de sürdüm ettim anam ne bilim sakınan göze de çöp batar hesabı hiç aklımın ucundan geçmedi zararlı olacağı 😅
ZeynebQuliyeva ezgi2036 cok tewekur ediyorum dun qalici oje yaotirdim ve korkdumki bi wey olur bebeyme ama en bawda ojelerin kokusu kafami aritdi ondan korkdum
Oguzmine Benim doktorum özellikle ojeyi yasakladı özele gidiyorum şu an ilin en iyi doktorlarından biri ben sürmüyorum