Sima7 öncelikle cok geçmiş olsun inşallah sağlıcakla al kucağına bebisini stres yapma stres te sancıyı etkileyen bir unsur sakin kalmaya calis elbette cok zor bir süreç ama sanirim bebis gelmek istiyor doktorun ne derse lütfen onu uygula burda yazilanlarla kendini üzme erken dahi gelecekse vardır allahin bir bildiği , çevremde de cok duydum sancısı çıkan ve durdurulan tam haftasında doğum yapan bir cok anne var içini ferah tut lütfen her sey olacağına varir 💙