Benımde sat 15 Mart doktorum 15 aralıkta alırız diyor 2. Gebeliğim sezeryan olacağım. Ben de sizin gibi erken alsa diyordum ama anne karnı en güvenlisi zaten sancı veya bi sorun olsa doktorda beklemez o yüzden doktora güvenmek en iyisi. Bizde 36+4 üz hepimize hayırlı doğumlar