Tucenur Fatma6638 bnm 16 ay var geçen hafta dogum ysptım evet 2. Sezaryan cok fazla zor oluyor bnm daha iç dikişleirm iyileşmemiş bile doktor oyle soyledi ve en az 5 sene cocuk yasak ama toparladım kendımı 1 haftada ama cok zordu ilk zamanlar