Eda115354 biroglanannesii hiç biri desem 😅 ben bübchen önleyici kullanıyorum arada kötü olduğunda doktorun yazdığı çinkolulardan oksizinc kullanıyorum
Ask_hosmus biroglanannesii ben bepantol kullanıyorum memnunum ☺️ ama illaki 2 si arasında birini seçiceksen nivea ☺️