Arkadaşlar merhaba normal de hep okuyordum şimdi yazmak istedim kafam çok karıştı normalde devlete gidiyordum 39 haftalık hamileyim kafası biraz büyük dediler sorun çıkabilir dedi devlet özele gittim özelde iri bebek birşey yok dedi doğum için çok kararsız kaldım sizce devlette doğurmak mi yoksa özelde doğurmak mi özel sezeryan olcak bebek iri diyor sizce siz olsanız naparsiniz böle bı zamanda özele 5000 TL verir misiniz çok kararsız kaldım kusura bakmayın uzun oldu biraz nolur yardımcı olun