Glsh14 10+2 haftaligiz.bugun aksamustu yuruyuse cikmistim 4 bin adim atmisim ama geldigimden beri felaket derecede belim agriyor hatta agrimiyorda bildiginiz igne batar gihi batiyor.ne zaman yuruyus yapsam hep bunu yasiyorum.boyle bi durumu yasayan var mi?
ipekveatlas Glsh14 o haftalarda cok yormamalısın kendini yürüyüse erken baslamıssın bence sert bir yere uzan ağrın hafifleyene kadar kalkma canım
Glsh14 ipekveatlas Doktorum her gun yarim saat hafif tempoda yuruyebilirsin demisti o yuzden cikmistim ama cikmamam gerekiyormus sanirim
ipekveatlas Glsh14 yarım saat yürüyünce mi böyle oldun? ben cok cok yürüdün sandım ama ben 17 haftalığım biraz fazla ayakta duruyim yada yürüyim hemen belim ağrır yatınca geciyo ama o haftalarda yürüyünce coook kötü oluyodum sen biraz daha gecmesini bekle
NeseA Bende 9+3 haftalık gebeyim çocukların okuluna gidip gelirken bile belim ağrıyor hemen kalçamin üstü okul çok yakın bize ama dinlenince geçiyor hemen😘
Glsh14 NeseA bende simdi dinleniyorum insallah gecer hemen.doktorumada soylicem zaten benden uzun sure bi yuruyus beklemesin☺️
Glsh14 ipekveatlas Sure tutmadim sadece attigim adim sayisini biliyorum cikarken hic bakmamistim saate