greybrde canım benimki 50 günlük hâlâ memede duruyor, memede durmasının sebebi, bebeğin senin karnından çıktığını senden ayrıldığını henüz bilmiyor, bebeğin hala seni ve kendini bir bütün olarak biliyor, memede durunca kendini güvende hissediyor sen uzaklaşınca ağlıyor, kilosu iyi bence, sütüm yetiyor mu diye hiç düşünme canım emzir bebeğini en sağlıklı anne sütüdür bebeğin için çünkü sadece senin bebeğin için yaratıldı sütün, kakasını çişini yapiyorsa sütün yeterlidir ☺️